tisdag 2 februari 2010

Frågan lyder...

Som utlovat igår så har jag en fråga till er idag!

Jag har funderat lite om utformningen på min blogg, dess innehåll och updateringsfrekvensen.

Jag har undrat om inläggen är för opersonliga, om recepten är för detaljstryda och om jag borde skriva enklare mer lättsmälta och varmare inlägg.

Så! Vad säger ni? Nu får ni makten i era händer och det är troligen den enda gången jag tillåter detta, så ta tillfället!

Kort och flummigt, eller långt och rakt?
Intimt och nära, eller distant och neutralt?

Varsågoda!

4 kommentarer:

  1. Yes! Först att tycka till :)
    Jag tycker detta är en ultimat blogg. En blandning av smarriga recept och tankar om allt möjligt. Gärna fler goda recept och gärna detaljerade. Jag gillar t.ex. Jan Heds bok men det är vissa saker han inte förklarar, som man får lista ut själv och ibland lära sig den hårda vägen ;). Så jag gillar detaljer!

    Vad gäller tankarna så blanda hejvilt! Gärna personliga reflektioner om allt som händer i livet. Men även ytligare och näst intill oviktiga saker går bra ibland också. Gärna tankeväckande inlägg ibland.

    Keep it up!
    Kjöss

    SvaraRadera
  2. Detaljerade recept är alltid bra, men det slår aldrig fina bilder på det du gör. Jag förespråkar bilder ganska hårt, det gör en text om mat så mycket mer innehållsrik. Så, fortsätt med det!

    Varmare inlägg? När jag läser dina inlägg så hör jag din berättarröst över texten. Alltså den där milda och goa göteborgskan som pratar så välartikulerat, lugnt och sansat. Så... varmare kan det väl knappast bli?

    Mer tankar helt klart, kör på bara!

    SvaraRadera
  3. Täta uppdateringar. Det måste inte alltid vara helt välgenomtänkta recept eller tankar det räcker att få ett livstecken.

    SvaraRadera
  4. Tack för input och tilltyckning! Det blir mer skrivet här då. Täta uppdateringar växlande med tankar, bak- och matspån och gedigna recept!
    Så får det bli!

    SvaraRadera

Jästboken