måndag 22 februari 2010

Bloggtorka

Idag har jag bloggtorka. Har stått här ett tag och kommer inte riktigt på vad jag ska skriva. Vill plita ner något smart, tankefullt eller finurligt, men det blir inte något med det!

Jag har dock en liten tankedeg som jag knådar på lite grand. Tänker kanske baka hönökaka (aka. bagebrô) i helgen. Frågan är bara om det finns plats i frysen för det hela. Men det ska vi nog ordna. Så håll utkik efter ett riktigt Ö-bak i helgen.

I helgen firar Mia och jag 5 år sedan vi blev ihop! Fatta vad tiden går?!? Men ni ska veta att det har varit de fem bästa åren i mitt liv! Hon är verkligen kvinnan i mitt liv. Frågan är bara vad vi ska göra. Tänker gå ut och äta, men var, vad och så vidare. Förslag?

Min älskade Mia

2 kommentarer:

  1. Superläcker bild... hon ser ut som en ängel.

    SvaraRadera
  2. Finfin bild!
    Och du, jag fick en frys i 25år-present, remember? Ergo: Mucho plats hos oss. Samt i våra magar!

    Angående ätning ute: Hör med Linchen Larsson. Hon och John har många bra tips!

    Puss!

    SvaraRadera

Jästboken