fredag 12 februari 2010

Vardagspresent!

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag en hemskt roligt överraskning. Mia hade köpt en present till mig! Inte en alla-hjärtansdagpresent, nej då! Sådana kommersiella helger ska man väl inte stödja?!?

Hur som helst så står det ett JÄTTE stort paket på köksbordet när jag kommer hem.
Och vet ni vad det var?!?!

Ja, ni gissade rätt! En jäsningslåda (aka. förvaringslåda med lock)!!!
Oj, vad jag har längtat efter en sån låda! Åhhh, så jag har sucktat och trånat...
hmm... kanske lite överstyr där. ursäkta!

Hur som haver så är den diskad och redo att provanvändas:
  • Jag har matat surdegen idag
  • Ikväll ska den blandas
  • In i den nya lådan
  • Kalljäsa under natten
  • Bakas ut och gräddas imorgon bitti
  • Bjudas till frukost med nära och kära vänner som kommer

Vad det blir för något? Ja, jag vet inte om jag ska avslöja det riktigt än. Men låt oss säga att Mia fick sin vilja igenom.

Lägger upp receptet och bilder i helgen!
Trevlig helg på er!


Världens finaste vardagspresent, från världens finaste fru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken