onsdag 24 februari 2010

Det drar ihop sig...


...till helg. Veckorna går lite väl för fort för min smak. Men men...

Idag på självaste lillördag var vi på bio. Alla konsulter och kunder till AcademicWork blev bjudna på bio (inkl. popcorn + dricka!!). Himla fint! Vi såg Shutter Island. Spännande, smart, väl regisserat och fina skådespelarinsatser! En och annan twist var så klart med vilket alltid är uppskattat! Jag tycker om nästan all film, men tyvärr så berörde inte denna mig tillräckligt. 3/5 limpor.

Tänkte väl inte skriva så jätte mycket mer, men slänger ändå ut en liten teaser:

Imorgon publicerar jag listan på de bloggnamn som jag spånade på innan det väl blev tankedegen.
Jag har funderat länge om det verkligen är rätt tid att komma ut med listan och ärligt talat är jag fortfarande osäker. Min farhåga är att den gör mer skada än det lilla nöje den ger. Så om inte annat så ångrar jag mig lagom till att det är dags....

...eller?

1 kommentar:

Jästboken