måndag 8 februari 2010

Inspiration

I helgen kommer det vänner från när och fjärran (eller från västkusten i alla fall).

Så både lördag och söndag kommer det att vara fullt av gemytligheter! Men vad vore gemytlighet utan ett gott bröd. Även om man inte kommer till skott att äta det goda brödet (då vi ibland har en tendens att stoppa våra gäster fulla med så mycket mat att vi aldrig hinner komma till just kvällsmackan) så är det alltid trevligt med lukten av nybakt bröd i huset.

Frågan är ju dock vad för bröd jag ska baka denna gången. Inte för att jag har recepttorka, men jag tänkte att ni kunde få vara med i tankeprocessen. Så jag återkommer imorgon med mer konkreta tankar inför helgen oh ger er tid att puta in med förslag.

Toppen! Ha det!

2 kommentarer:

  1. Du är ju bara såå bra! :)

    SvaraRadera
  2. hehe.. ja, har du några önskemål så är det bara att hojta till. Jag bakar vaad som helst! :)

    SvaraRadera

Jästboken