söndag 31 januari 2010

Tankar och funderingar

Tankedegen...

Hittills har det varit mycket deg och lite tanke. Så jag tänkte väl att jag skulle öppna upp med ett "visdomsord" som jag skrev för 9 år sedan. Den har legat som en *.txt-fil på datorn i väntan på att Tankedegen skulle starta (snacka om att jag kunde hoppat på "bloggtrenden" något tidigare om jag bara inte var så SEG... :). Ja ja. Här kommer det i alla fall, oredigerat och rätt och slätt från en 17-årig Josephs huvud:

Den som inte vet vart han ska, vet inte heller vart han är på väg. Och när han väl kommer dit han inte visste att han skulle hamna, vet han inte heller att han är framme.

Summering: Mållös är den som mållöst går.
/Joseph F 16-05-01
Det var det med det. Imorgon kommer jag med en fråga till ER kära läsare. Och då är det NI som betämmer Tankedegens öde!!!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken