fredag 15 januari 2010

Livsåskådning

Vet inte riktigt om detta klassas som livsåskådning, men det spelar väl ingen roll. Min blogg, mina regler!

Under julledigheten var vi på "Avatar" i 3D! Förutom vissa tråkiga omständigheter som påverkade tillställningen, så var just 3D en fantastisk upplevelse!

Dagen efteråt sa jag till Mia: "Tänk när de gör TV-apparater som kan köra 3D! Och tänk att köra spel i 3D!"

Och kan ni tänka er vad som dimper ner som ett e-brev på e-posten igår?!?
Sony annonserar att de i vår ska lansera sina "3D-ready"-TV! Nice!


Och därefter komer det att komma spel till PS3 (och annat också, det vet jag inte) i 3D.

"With 3D Hollywood movies being churned out now on a regular basis (The Final Destination 3-D, Bolt, My Bloody Valentine 3D, etc.,) the television manufacturing industry is seeing dollar signs in front of their eyes as they realize that 3D technology is the "next big thing" as far as home entertainment is concerned. Sony has even gone so far as saying that the PS3 will be able to play a full-spectrum of Sony-developed 3D games by 2010-2011."


Inte för att vi har råd eller kommer att köpa en 3D-ready-TV, men jag känner bara: JAG VILL HA!

Det var allt för denna gångens "livsåskådning". Tack och hej!

1 kommentar:

  1. Avatar-spelet stöder 3D och det släpptes i början av december förra året. Det var PS3-versionen, vet inte hur det är med 360-versionen. Spelen är redan ute, så det är bara att vänta in dessa 3D-readyapparater.

    Jag instämmer: VILL HA!

    SvaraRadera

Jästboken