måndag 8 mars 2010

Kvinnodagsgöra?

Idag har Mia bakat bagels medan jag var och tränade. Hon hade huvudvärk och är fortfarande lite hostig så hon tog det säkra före det osäkra.

Jag har lite svårt att bestämma mig för vem av oss som var duktig. Blir lite olika beroende på vilken skala jag går efter. Jag är mycket nöjd med varje gång jag släpar mig själv till gymmet och håller igång hälsan. Samtidigt är jag extremt stolt över Mia när hon bakar och pysslar i köket. Hon är ju så duktig! Tyvärr får hon inte tillräckligt med utrymme där då jag jämt ska hålla på. Men idag, på självaste kvinnodagen, då fick hon baka utan att jag la mig i. :)

Jag tror helt enkelt att vi båda var sjuk duktiga idag. Måndag av alla dagar så tränar jag och Mia bakar bröd!

Recept på baglarna får det bli en annan dag. Nu ska tänderna borstas!

2 kommentarer:

  1. ...det är inte viktigt vem som var duktig eller vem som var duktigast. Förhoppningsvis gjorde ni något som ni tyckte om.
    Duktighet är överskattat...

    SvaraRadera
  2. Jo absolut! Mia tycker ju om att baka och jag tycker om att komma hem från gymmet. Så vi är ju hemskt nöjda båda två! :)

    SvaraRadera

Jästboken