tisdag 14 december 2010

Gooh! Färdigmat för den som har råd...

Nu har jag ätit "Gohh! färdigmat". Och vad ska man säga om detta. Jag åt "Frikadeller med färsk bandpasta i krämig sås". Jag tror helt enkelt att jag skriver det som jag skrev som summering på Smartsons slutenkät:

Är något av en ”matlådenisse” och mina kollegor blev förvånade när jag kom till jobbet med färdigmat. Hade inte särskilt hög förväntningar, men måste ändå erkänna att jag blivit positivt överraskad. God mat och en lagom portion. För mig är färdigmat en ekonomisk onödighet och med tanke på priset så äter jag hellre ute. Sammanfattat är det gott men lite dyrt.

Man kan tycka att jag är orättvis och snål. Men jag är bara rak och sparsam!

Mumsigt?!?
Det gick ju ner säg... :) Ne, men det var jätte gott. Men troligen inget jag köper på nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken