torsdag 30 december 2010

Årets julklapp 2010


Hej!

Hoppas att er jul har varit lugn, rolig och att ni fått massor av god mat.
För vår del blev det ganska klassisk julmat på julafton, men på annandagen testade vi lite nya recept som Gordon Ramsey har med i sin "Ultimate Christmas". Vi gjorde hans kalkon och en härlig variant av brysselkål.

Tyvärr har julen burit med sig lite skador. Mia skar sitt finger ganska rejält i för någon vecka sedan och fick sy. Själv har jag lyckats bränna mitt högra pekfinger på ugnens värme grill och skära mig i vänster pekfinger på annandagen. Som tur var utan att behöva sy. :)

Min julklapp i år är en fantastisk uppfinning! Den skapar utrymme i vårt lilla kök och är riktigt najs!
Vad är det för något tro?
Ett plåtställ! Ja, jag är förmodligen en av de få är på jorden som skulle bli så glad över en sådan sak. Men sån är jag och jag skäms inte över det!

Debut för den blev idag och här ned ser ni en bild av den in action.

Plåtställ med fyra våningar. När man inte använder den, så fälls den ihop och tar ingen plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken