tisdag 4 maj 2010

Tränningsstart

På sätt och vis i alla fall! Mia och jag har tränat regelbundet sedan vi flyttade till Stockholm för ett och ett halv år sedan (med undantag för jul och sjukdomsperioder). Själv var jag i början mycket skeptisk till alla dessa pass och höll mig till gymmet och simhallen. Nu klarar jag mig nästa inte utan minst ett spinningpass i veckan.

Hur som helst. Nu börjar upptrappningen inför midnattsloppet 2010!!!
Är anmäld och laddad!Alltså körde jag idag första löparpasset sedan förra sommaren. Löpardojorna är framme, mitt marathonbälte (födelsedags-/peppningspresent från Mia) är på plats och mitt GPS-löparprogram på mobilen är laddat (ja, jag älskar prylar och apps oxå)!
Hur det går. Ja, det får vi väl se. Kommer med lite uppdateringar om hur det går alt eftersom.

Nej! Var inte oroliga. Jag ska inte övergå till att bli en till sån där "Träningsblogg". Men som sagt var så tycker jag om att blogga om lite allt möjligt med någon form av centrum kring bak och bröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken