lördag 18 september 2010

En död blogg?

Frågan har ställts och måste som sagt var besvaras:
"Är tankedegen död?"

Mitt svar:
"Nej, bara lite skrivkramp!"


Ska jag vara ärlig har jag haft en hel del saker som jag kunnat och velat skriva om . Jag har recept som ligger på hög av de olika bröd, bakverk och mat som gjorts över den MÅNAD det rådit skrivstillestånd på bloggen.

Om jag ska skylla på något så tror jag det beror på två saker:
  1. Jag skriver hemskt mycket på jobbet och sitter nästan hela tiden framför datorn, vilket tar lite glädjen ur att ställa sig framför burken och skriva när man kommit hem.
  2. Jag har köpt Playstaion plus, som varje månad ger mig massor av nya spel vilket drar tiden och koncentrationen från bloggen.

Hur som helst ska jag försöka att bättra mig och skriva något mer regelbundet.

Men detta får räcka för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken