lördag 27 november 2010

Smartson

Hej!

Känner mig lite splittrad och gör nu ett försök till att samla mig. Har nämligen vänstrat lite och bloggat på en annan plats. Är testpilot ibland åt Smartson och numera bloggar man om vad man tycker om produkten. Det har man gjort på deras samlade blogg, vilket har gjort att min tid och uppmärksamhet har varit lite delad.

Nu kan man i alla fall blogga om testande på sin egna blogg, så jag gör det. Jag lovar dock att jag inte ska vara en "sell out" och hylla något som jag inte tycker är bra. Jag ska göra mitt yttersta till att vara opartisk och vädra mina egna åsikter om alla de produkter jag testar (vilket i vanliga fall inte är många, men just nu är det ett par stycken).

Hoppas ni får något ut ur detta också, trots att allt inte handlar om surdeg, bröd eller bakverk.


Vad har jag att test just nu då?

  • Har precis testat klart en ljudbokstjänst som heter "Storytel". Vilket var något som jag använde med blandad förtjusning. Ska snart lägga in mitt avslutande inlägg om detta, så då får ni en samlad bild av detta.

Det som kommer snart är Arlas smaksatta vispgrädde (jordgubb och choklad) och "Gooh färdigrätter".

  • Gällande smaksatt vispgrädde anser jag att det är slöseri och onödigt, eftersom det är såpass lätt att smaksätta själv. Tänkte att jag i samband med inlägg om detta skriver hur du själv kan göra vispgrädde med all världens sköna smaker. Men för idag håller vi oss till någon form av intro.

  • Gooh färdiga rätter. Lite kul idé att man mikrar maten och att den "visslar" när maten är klar. Är ju en riktig matlåde-nisse. Så det ska vara riktigt bra eller så ska jag verkligen inte ha tid för att köpa färdigmat. Men vi får väl se. Har hört att det är väldigt gott av en vän. Så vi får se.

Idag ska vi baka pepparkakor och lussebullar i mängder med några vänner. Men först blir det lite indisk mat. Mums!

Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jästboken