måndag 16 augusti 2010

Konstig natt

En liten kort notis och en fråga med den.

Natten till idag (alltså natten från söndag till måndag) så sov jag hemskt dåligt. För mig är detta en ovanlighet i sig, men jag förstår att det finns många som inte tycker att detta är konstigt alls.
Jag vaknade i alla fall vid 2:00- 2:30-tiden och kunde inte somna om förrän framåt 4 tiden.

Det som riktigt annorlunda är att Mia, min mamma och några av mina och Mias arbetskollegor också upplevde detta. Samma tider, samma natt.

Det jag undrar nu är: Vad kan detta bero på och är det fler som upplevde samma sak?!?!?!?

Det var bara det.

Kommer med ett nytt bröd snart!

2 kommentarer:

  1. Du tror inte det har något att göra med vad som hände natten innan?

    SvaraRadera
  2. Syftar du åt midnattsloppet?

    SvaraRadera

Jästboken